Organizacija transporta – pomorski i cestovni promet

Stručna organizacija pomorskog i cestovnog transporta - vaš logistički partner

Kada je u pitanju međunarodni transport, pouzdanost i pravovremenost su ključni. Razumijemo izazove s kojima se suočavaju naši klijenti, od male tvrtke koja naručuje probne pošiljke do velikih poduzeća s redovitim pošiljkama. Iako ne posjedujemo vlastita vozila, specijalizirani smo za organizaciju pomorskog i cestovnog transporta, djelujući kao vaša veza između prijevoznika i klijenta. Naš zadatak je osigurati da vaša roba stigne sigurno, na vrijeme i po najboljoj cijeni, upravljajući svim potrebnim koracima u procesu.

Naše usluge namijenjene su:

  • Fizičkim osobama: Pomažemo vam pri carinjenju robe i osiguravamo sve potrebne dokumente, bez obzira na mjesto preuzimanja robe.
  • Malim poduzetnicima: Upravljamo cijelim procesom za vas, od narudžbe do isporuke, smanjujući rizik od grešaka u malim pošiljkama.
  • Velikim poduzetnicima: Nudimo potpunu logističku podršku za redovite i velike pošiljke, uključujući koordinaciju s agentima i prijevoznicima.

Što nudimo:

  • Pomorski promet: Organiziramo transport putem pomorskih agenata, uključujući prikupljanje informacija o kubikaži robe, osiguranje svih potrebnih dozvola i certifikata te pripremu ponuda.
  • Cestovni promet: Pružamo usluge organizacije cestovnog prijevoza, pregovarajući najbolje cijene s prijevoznicima.
  • Kompletna logistička podrška: Djelujemo kao veza između prodavatelja, agenata, špeditera i osoba u luci, osiguravajući da svi koraci budu pravilno koordinirani.
Iako nemamo vlastita vozila, naša najveća snaga leži u sposobnosti učinkovite koordinacije i komunikacije sa svim stranama uključenim u proces. Radom s nama, klijenti izbjegavaju skrivene troškove, koji često nastaju kada se prijevoz organizira samostalno. Naša uloga kao posrednika osigurava da vaša roba bude u sigurnim rukama, uz pravovremenu isporuku i optimalne troškove.

Zašto odabrati nas?

  1. Cijena kao najvažniji faktor: Naš tim pregovara najbolje cijene s pomorskim agentima i cestovnim prijevoznicima, osiguravajući vam najpovoljnije uvjete.
  2. Fleksibilnost i prilagodljivost: Prilagođavamo naše usluge vašim specifičnim potrebama, bilo da se radi o jednokratnim ili redovitim pošiljkama.
  3. Stručnost i komunikacija: Naša uloga posrednika osigurava da svi sudionici u procesu budu usklađeni, djelujemo preventivno, čime se smanjuju rizici i ubrzava isporuka.

Fizičkim osobama

Pomažemo vam da ispunite sve potrebne carinske zahtjeve, uključujući osiguravanje originalnih dokumenata i podršku u luci.

Malim poduzetnicima

Smanjujemo rizik od grešaka prilikom naručivanja uzoraka ili probnih pošiljki, pružajući vam stručnu podršku u svakom koraku.

Velikim poduzetnicima

Osiguravamo pouzdan i pravovremen transport za redovite i velike pošiljke, pregovarajući najbolje uvjete s prijevoznicima.

U par riječi… brza, sposobna, profesionalna ekipa!

Željka Kupec, direktorica  
CARIN TRANSPORTI d.o.o.